Thursday, September 27, 2007

It's Thursday!! That's means tonight is the new season of Grey's Anatomy!!!! WOOHOO!! So in preparation I watched Private Practice online today with Sonya on abc.com (Love watching shows online!) Private Practice is a spin off of Grey's and I like it! So Addison, yeah I'm talkin' like I know her, was dancing to this song at the beginning of the show by Scissor Sisters called "I Don't Feel Like Dancin'." Oh My GOSH!! How can you NOT DANCE when you hear this song!!! I've been watching it over and over on youtube, ok I watched it once and the other 8 times I've been dancing. Nathan told me "Mommy, you can't dance...I'm watching Charlie and Lola"..... beats me..I have NO idea what the two have to do with each other. haha! OK so watch the video, then play it again and tell me if you get up and dance. Come on...Dance with me. I'm sure the neighbors next door are laughing their butts off at me dancing, but I don't care!! As that little saying goes, "Dance like no one is watching" and that's what I do! Tomorrow I'll have two more FO's (finished objects) to show you in the knitting front! Now... DANCE!



Ericka, I am so KARAOKING this next time we go out! LOL

9 comments:

Melissa said...

I liked the show as well! And Ellen had T.R. Knight on this morning (George on Greys). So where's the video of Addison dancing?? I'd much rather be watching that than the other video...hey c'mon, would yo uexpect anything less from me??

Julie said...

Oh Yeah Melissa, I just watched the video of Addison dancing - you would definitely rather watch that! Phew, HOT!

I completely forgot the new show was starting last night; thanks for the tip that I can watch it online; now to manage to do it while working and not get caught. Really though, what's the difference if I have that on in the background or music?

LMardenNH said...

wow - spandex is truly a beautiful thing. I have heard this on the radio a lot (WXRV) but never saw the vid - thanks for posting it!

SleepyEyes said...

Hmmm....that music video slightly freaked me out. But, that song is coool!

Lora said...

Yeah Gina, I'm not too hip on the video...a bit on the odd side for me... But the song is so dang peppy!

BlueFrogJ said...

oh cool! this was a great way to start out my morning bopping around to this song!

Sonya said...

I think that makes about 5 times for me. It is a very catchy song, not normally the ones I like. I just finished watching Grey's and I thought it was good. Not too sure about the half-sister thing.

shayes74 said...

ok, i'm gonna watch the video...this makes sense now that your IM said "dancing" :D hehe
i sooooo wish you were gonna be here for karaoke. it's always the 2nd sat in october, so one year you all are coming and you all are dressing from wonderland and you are singing that song!!!! that's all :D Miss You!

ErickaJo said...

Oh Lora! I just listened to this and I know it! It's on the newest DDR game, and it's one of my favorite songs to "dance" to (you can't really call what I do on that game dancing).

And now I'm going to get it off of the itunes store and it's going on the list ;)I love the Scissor Sisters. May I recommend Take Your Mamma Out Tonight?